Mankšta PANELĖMS: kalanetika, pilatesas ir jų deriniai

13-18 m. moksleives kviečiame į bendrąsias treniruotes. Esi naujokė? Atsisiųsk tėvų prašymą ir sutikimą (jį pasirašytą atneški ateidama) ir registruokis anketoje! Jei pirmą kartą į treniruotę tave palydės mama ar tėtis, prašymą galėsite užpildyti studijoje.

Rūpiniesi savo kūno linijomis, stebi kaip maitiniesi, gėriesi šokėjų laikysena, modelių plastiška eisena ir pasitikėjimu savimi? Tau į parankę kimba šiuolaikiškos ir garsenybių pamėgtos treniruotės. Kalanetika ir pilates – tai malonus būdas (be prakaito!) sustiprinti raumenukus, ištiesinti nugarą ir jaustis žvaliai kiekvieną dieną!stretching

Kodėl mankštintis? Kuo savitos ramiosios treniruotės?

„Paaugliai sparčiai auga, o fizinis aktyvumas padeda augti harmoningai ir gražiai“, – sako „Stimulus“ trenerė, kineziterapeutė Eglė Urbonavičienė. – Kadangi paauglės daug laiko praleidžia sėdėdamos (kaip ir dauguma suaugusiųjų), pradeda kūprintis dėl kūno pokyčių, pirmiausia reikėtų rūpintis laikysena ir stiprinti nugaros raumenis. Taip pat svarbu mankštintis reguliariai, mažiausiai dukart per savaitę.“

Pilateso mankštos metu pagrindinis dėmesys skiriamas kūno „šerdies“, stuburo ir jį supančių raumenų, stiprinimui. Tai viena iš saugiausių treniruočių, pratimai gali būti taikomi reabilitacijai po traumų. Vienu metu dirba maksimalus raumenų grupių skaičius. Tai rami, bet intesyvi mankšta. Plačiau apie pilatesą

Kalanetikos mankštos metu pagrindinis dėmesys skiriamas „probleminėms vietoms“: šlaunims, klubams, sėdmenims, liemeniui. Akcentuojamas baletui būdingas grakštumas, atliekama daugiau tempimo pratimų. Vienu metu dažniausiai dirba viena raumenų grupė. Tai moteriška ir „šokėjiška“ mankšta. Plačiau apie kalanetiką

Ramios mankštos – kitokia mums įprasto „sporto“ pusė

„Stimulus“ įkūrėjos Aistės Gustės nuomone, ramios treniruotės – geriausias būdas atsipalaiduoti nuo kasdienių rūpesčių. Harmoningos mankštos pasižymi tuo, kad padeda susitelkti, nuraminti protą, reguliuoja emocijų svyravimus; moko neskubėti, valdyti emocijas. Tai būdas pažinti savo bundantį moteriškumą, atrasti meilę sau, savo vidinį bei išorinį grožį.

Mankštinantis gerėja savijauta ir daugėja energijos: dingsta įtampa nugaros, pečių srityje, kūnas tampa lankstesnis ir grakštesnis. „Netgi tampa lengviau kvėpuoti, – neslepia susižavėjimo Aistė. – O laikysena daro tikrus stebuklus – užtenka išsitiesti ir 2–3 kg „ištirpsta“.“

Nepaisant lengvo nuovargio po užsiėmimo, atsiranda tarsi antras kvėpavimas, organizmas atveria sau naujas galimybes ir dirba su naujomis jėgomis!