Nėščiųjų mankšta

Mankšta vyksta pirmadieniais ir penktadieniais 11 val. (iki liepos 10 d.). Užsiėmimuose dalyvių skaičius ribojamas.

Pirmą kartą? Registruokitės!

Laukiantis kūdikio, pasislenka kūno pusiausvyros centras – atsiranda laikysenos pokyčių, skauda nugarą ir apskritai tampa sunku tiesiog jaustis patogiai. Dažnai ima trūkti jėgų, „užpuola“ permainingos nuotaikos… Nėščiųjų mankšta ne tik sustiprina fiziškai, bet ir harmonizuoja bendrą savijautą.

Nėščiųjų mankšta STIMULUS         Nėščiųjų mankšta STIMULUS          Nėščiųjų mankšta STIMULUS         Nėščiųjų mankšta STIMULUS

 

Nėščiųjų mankšta STIMULUS          Nėščiųjų mankšta STIMULUS          Nėščiųjų mankšta STIMULUS          Nėščiųjų mankšta STIMULUS

Be to, kryptingai ruošiamasi gimdymui – stiprinamas ir gerinamas reikalingų raumenų (pilvo, dubens dugno) ir raiščių (tarpvietės) elastingumas, sąnarių paslankumas, stiprinama širdies ir kraujagyslių sistemą. Sustiprėję atraminiai raumenys sumažina įtampą nugaros, šonkaulių, viršutinėje krūtinės, kaklo ir pečių srityje, atsiranda daugiau energijos ir žvalumo.

Rami muzika, jauki atmosfera, dėmesys kvėpavimui ir atsipalaidavimo pratimai reguliuoja nuotaikų kaitą, padeda atrasti ir palaikyti vidinę ramybę ir džiugiai laukti savojo stebuklo atėjimo.

Ar mankštintis yra saugu?

Jei nėštumo eiga nekomplikuota, taip, mankštintis yra saugu. Nereikia atsisakyti judesio saugant savo vaisių. Tiesiog pasikeitus kūno formoms reikia šiek tiek prisitaikyti. Labai svarbu tinkama trenerio priežiūra, parinkti krūviai, taisyklinga laikysena. Tačiau prieš imantis mankštos, pasitarkite su savo gydytoja ir atvykite gavusi jos leidimą.

Nuo kada galima pradėti?

Mankštintis paprastai rekomenduojama nuo 4-ojo nėštumo mėnesio, kuomet visos pagrindinės vidinės ir išorinės vaikelio kūno struktūros jau susiformavusios, o būsimoji mamytė jau apsipratusi su besikeičiančiu kūnu. Svarbu, kad jos taipogi jau nebevargina vadinamoji nėštumo toksikacija – nyksta vangumas, pykinimas, atsiranda daugiau jėgų, kurių kaip tik ir prireiks mankštos metu.

Į ką turiu atkreipti dėmesį treniruotės metu?

Pratimų metu reikia nuolat sekti savo savijautą: ar nesvaigsta galva, nemuša karštis, niekur neskauda. Pajutus pokyčius reikia pranešti treneriui, kreiptis į gydytoją ir išsiaiškinti priežastis. Būtina nepamiršti vandens – išgerti po stikline prieš, per ir po treniruotės. Sveikintina mankštintis reguliariai. Tvarkinga rutina nėščiosios organizmui yra kur kas geriau nei chaotiškas ramybės ir aktyvios fizinės veiklos periodų kaitaliojimas.

Mano istorija

Toma: Kai pirmą kartą atvykau Toma Razmislavičiūtė - Juodėį STIMULUS, mane iš karto apėmė netikėtas ir malonus „savumo“ jausmas. Visuomet labai didelį dėmesį skiriu aplinkai, kurioje planuoju leisti savo laiką, tad tas geras, teigiamas ir šiltas pirmasis įspūdis mane iš karto „prisijaukino“. Tik prasidėjus pirmai treniruotei jau tikėjausi, kad sugrįšiu čia dar ne kartą. STIMULUS žinojau jau seniai, bet iki šiol nebuvo aktualūs užsiėmimai grupėse, tad nesilankiau čia. Bet kuomet apie mankšteles nėštukėms išgirdau iš kitų nėštukių, nusprendžiau užeiti sužinoti, kaip turėčiau sportuoti dabar, kad nepersistengčiau ir nesusigadinčiau puikios savo ir kūdikio savijautos. Nesitikėjau, užsibūti, bet va…jau antras mėnuo aš čia. Žinant, kaip svyruoja nėštukių nuotaikos ir „noriu nenoriu“ momentai, pirmus kartus į mankštelę išsiruošti mano buvo tolygu žygdarbiui: tas tinguliukas juk toks skanus. Bet tai greitai pasikeitė, nes netrukau įsitikinti, kad mankšta teigiamai veikia viską: energiją, nuotaiką, pasitikėjimą savimi ir netolima ateitimi, bei įvykiais, kuriems kaskart jaučiuosi vis labiau nusiteikusi. Rekomenduoju ir rekomenduosiu STIMULUS visiems. Sunku, trumpai pasakyti kodėl. Tiesiog aš čia puikiai jaučiuosi, o gera savijauta yra tokia vertybė, kurios linkiu kiekvienam.  STIMULUS geba padėti rūpintis savimi visapusiškai kokybiškai . Tikriausiai tai Jūsų magiška paslaptis.

Daugiau sėkmės istorijų.